Warning

Info

WaitingBrokenDiscus
Class of 2026
First choice school:
3.84/4.3
GPA
156/180
LSAT
User stats
Softs
T3
MA in philosophy from KU Leuven
URM
Hispanic/Latino
Work
1-4 years
Development Associate at non-profit
Goal
-
Apps submitted
0
Scholarships ReceIved
$0
WaitingBrokenDiscus's wisdom for future generations

School apps

Rank
2022-2023
Result App type FW Resident Schol... Sent Sent raw Received Received raw Complete Complete raw UR UR raw UR2 UR2 raw II II raw Decision Decision raw
81 American University Accepted RDregular decision Nov 01 2021-11-01 Dec 13 2021-12-13
102 Catholic University ... Accepted RDregular decision $82,500 Nov 01 2021-11-01 Dec 16 2021-12-16
27 George Washington Un... Waitlisted RDregular decision Dec 22 2021-12-22 Jan 14 2022-01-14
15 Georgetown University Waitlisted RDregular decision Jan 07 2022-01-07
126 Santa Clara University Accepted RDregular decision $30,000 Oct 31 2021-10-31 Nov 01 2021-11-01 Nov 01 2021-11-01 Nov 01 2021-11-01 Dec 07 2021-12-07
111 Stetson University Accepted RDregular decision $78,000 Dec 21 2021-12-21
50 UCalifornia (Hastings) Waitlisted RDregular decision Oct 31 2021-10-31 Nov 01 2021-11-01 Nov 01 2021-11-01 Nov 15 2021-11-15 Dec 08 2021-12-08
main_chatroom
👍 Chat vibe: 0 👎
General
Big mad
Advice
Help us make LSD better!
Tell us what's important to you
woah did yall see the georgetown swag on reddit that looks fire
puglover24
15:49
i know its so nice
roSTEM566
15:49
@mdr-5: I have one R at Cornell and that's it. UR2 at UVA and Berk the rest are complete or UR since early Dec
15:49
DECISION RENDERED AT BC
puglover24
15:49
multiple pieces of snap
15:49
THIS IS NOT A DRILL
15:49
@cincygirl2022: its too bad louisiana has some outdated & unique law or else i'd stick around
puglover24
15:49
email or checker
puglover24
15:49
bc??
AnnoyedLiterateDogFish
15:49
Yall think If i send out a letter praising the Bruins BC will let me in?
15:49
checker @ bc
@ThreeHurriedOriole: check out the graphs here for some schools, you can filter only URMs. Obviously data here will be biased and not complete, but it gives you some idea
WaitlistMeHarderDaddy
15:49
Is BC gonna release WL/A today or no
15:49
@ThreeHurriedOriole: youre above most gpa medians too - that + URM will carry you !
mdr-5
15:49
@roSTEM566: ok that makes me feel better for sure lol
15:49
@cincygirl2022: most of my friends went to Tulane and they loved it but yeah so freakin expensive
15:50
@ThreeHurriedOriole: yes but it's still 25th percentile for schools like Penn! and being URM should help too. you have a great GPA. definitely do not sell yourself short. I think you have a great shot at Columbia, Uchicago, NYU, Penn
mdr-5
15:50
@AnotherLawApplicant: appreiate the support !!! praying everyday and i dont pray lma
15:50
oh fuck i think i got waitlisted there's a link to a WL form
Dang it I wanna be in NOLA
@ThreeHurriedOriole: also the worst that can happen is you get an R, the world will go on and youll go to UCLA and be fine there lol
AnnoyedLiterateDogFish
15:50
BC WL gang
15:50
wow ouch this one hurt
15:50
erk i'm sorry
@twal42: check your email the decision was there when I looked 0
15:50
that sucks
15:50
are you serious
@ThreePlantLemming: thank you so much lol - im an international applicant so perhaps I'm not as well informed as some of you US applicants
15:51
I told you guys BC is gonna have a massive WL
roSTEM566
15:51
@mdr-5: curious if you applied to NDLS and if you've had any movement. I applied, went complete early Dec and have had zero date change even tho I got the Jan decision email. Kinda worried this means auto R